PAȘI RETUR
Ceea ce ai comandat nu este ceea ce ți-ai dorit? Nu e nicio problemă, poți returna produsul. Te rugăm să urmezi pașii pentru retur pe care îi găsești mai jos.
Pentru a efectuarea corecta a returului este necesar sa parcurgi pasii de mai jos:
Pasul 1 – Completarea formularului de retur
- Completeaza si trimite FORMULARUL DE RETUR *Formularul de retur se trimite automat, doar online, dupa ce apesi butoul “Trimite” din partea de jos a paginii si nu trebuie inclus in colet.
Pasul 2 – Pregatirea si returnarea coletului
Asigura-te ca:
– produsele pe care le returnezi sunt in aceeasi condiţie în care le-ai primit, cu toate etichetele atasate.
– ai inserat in colet o copie lizibila a facturii fiscale (daca nu o mai ai, te rugam sa incluzi in colet o nota cu numele tau + numarul comenzii pentru a putea sa identificam coletul)
– dacă produsul sau produsele au fost ambalate in cutii individuale, te rugăm să îl/le expediezi tot într-o cutie de carton (dacă le vei expedia în plic, acestea vor ajunge deteriorate la noi).
– notezi pe colet adresa noastra: SC FERMAUNOVERDI SRL, STR. PRINCIPALĂ NR. 43, COD POȘTAL 307351, SAT BAZOȘU NOU, COM. BUCOVĂȚ, JUD. TIMIȘ
Pasul 3 – Expedierea coletului
Expediază coletul după ce ai completat Formularului de retur – doar în acest mod vom putea procesa returul tău.
Returul poate fi efectuat cu orice firmă de curierat doreşti, chiar şi cu Poşta Română – momentan nu avem un parteneriat pentru retururi cu o firmă de curierat.
RESTITUIRE CONTRAVALOARE PRODUSE
Potrivit OUG nr 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său. Produsul returnat trebuie să fie în aceeasi stare in care a fost livrat, cu etichetele intacte şi recomandăm să fie în ambalajul original.
În cazul în care există un motiv întemeiat pentru care se dorește schimbarea sau înlocuirea produselor atunci returul se poate realiza în termen de 30 zile lucrătoare.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate fie de către client, fie de către noi, în funcție de situație, iar rambursarea contravalorii produsului, inclusiv după caz, a costurilor livrării (legislaţia în vigoare presupune rambursarea costurilor standard de livrare, nu şi a opţiunilor speciale de transport – de ex. Transportul Express), se va face în cel mult 14 zile de la retur, în contul bancar menționat în formularul de retur. Află mai multe despre garanția produselor și politica de conformitate aici.
PRODUSE CARE NU POT FI RETURNATE
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile si cu etichetele intacte. Daca produsul este returnat intr-o stare în care nu mai poate fi vandut ca și nou, ne rezervam dreptul de a solicita costurile pentru readucerea în starea inițiala (dacă este posibil) sau la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
In cazul în care instrucţiunile de utilizare specifice produsului nu au fost respectate în totalitate, sau produsul a fost rupt de către cilent, produsul nu este acceptat la retur.